Juu siis sain biologian kokeesta 9+ :D Olla onnellinen ^_^ Mutta ei koulu oo mulle mkn. pakkomielle, on mulla muutaki elämää :) . Mä vaan oon luonnostani hyvä koulussa, ja pariin kertaan ku lukee, ni kyllä ihan hyvä tulee. Ärsyttää vaan ku heti jos saa hyvän numeron ja muut saa tietää siitä, ni tietenki jotku "pissikset" leimaa nörtiksi. Vaikka nörtti sana alunperin liittyy tietokoneisiin !! :D

Tänään tapahtu jotain aivan ihanaaaaaaaaaaa <''''33♥ Mun ja mun ihastuksen kasvot melkein kosketti toisiaan ! :D♥ Ku se seiso siinä oven eessä, ja tietenki minun tuurilla siinä oli hirveästi porukkaa, ni piti "hinkkautua" sitä vasten, että pääsi ulos :'D Mutta se oli aika ihanaa :')♥ Ja muutenki tänään vilkuiltiin toisiamme ja kaikkea ;'') Mulla on aina kaikkia unelmia meidän tulevaisuuden suhteen, ja tuntuu, että se vois olla mahollistakki, mutta en sitte tiiä.. ;( Mutta oon aika varma että hänki tykkää minusta :P♥ Ei se mua huvikseen kattele joka välitunti. vai ? :o

Äää-ä, pitäs saada ostetttua se uusin Miss-Mix ! Siinä on se huippu New York-juliste.♥ Noooo, kyllä mä sen ostannnnn. :P