Eli, ekaksi haluan sanoa että siitä Mehiläisten salaisuus- elokuvan kattomisesta ei tullukkaan mitään. Siihen ei saanu suomenkielistä tekstiä :D Oisin mä pystyny sen enkuksikki kattomaan, mutta oisin halunnu ihan kunnolla kattoa sen ajatuksen kans :) Eli en kattonu sitä. Mutta sehän oli vaan elokuva :D.

Sen sijaan katoin elokuvan Kaikenkarvaiset lemmikit. (Siitä kerroin jossain aiemmassa blogissa) Tykkäsin siitä aika paljon ja huomasinki aika pian että olin kattonu sen joskus ennenki ! :--D Mutta kiva leffa, kannattaa kattoa jos tykkää romantiikasta ja komediasta samassa paketissa (;D

Tänään katoin Neljä joulua yhdessä päivässä. ( Siitäki oon jo kertonu ) Oli se ihan kiva, mutta.. Aika sekava. :o Siis ku siinä vaihtu tapahtumapaikka äkkiä ja kaikkea muuta. Mun mielipide:)

Huomenna sitte katon Kohti suurta unelmaa :--) Säästin sen ihan tarkotuksella viimeseksi, koska se vaikutti kaikkein kiinnostavimmalta. :D Mutta siitä huomenna.

Tänään kutuin mun ystävän kylään, joka ei oo käyny meillä pitkään aikaan ja oli kiwaa <3 Sekoiltiin kaikkea.. :'')

Niinja tänään oli hirvipeijjaiset ja ruoka oli ofc hyvää :--D Perinne : joka vuosi hirvipeijjaiset ^^:)