Tänään iihana päivä ! ♥ Kerronpa mikä oli ihanaa (; :

Meillä oli alkamassa historian tunti ja ooteltiin kavereitten kans siinä historian luokan lähellä että ope tulee. Sitte SE tulee siihen meijjän lähelle ja sitte kumpiki ihan ujona ja punanen :D♥ Sitte tuli ope ja se hetki päätty :( MUTTA ! Just ovella vielä käännyin kattomaan SITÄ ja sitte SEKI katto sieltä mua ! ♥ Aww se oli ihanaa :):):):)♥♥♥♥♥♥

Ja toinen juttu : Oli ulkovälkkä :P Mä luulin, että SE oli menny kirjastoon, mutta sitte SE oliki yht'äkkiä ulkona :) Vähänkö olin onnellinen ja in love ^:)♥ Mutta mä sain jonku ihme kohtauksen ja nauroin kaikelle tyhmälle ihan isoon ääneen ja varmaan nolasin itteni SEN eessä, mutta ei onneksi ollu eka kerta ^___^ Ja sainpahan sen huomoion koska se katto mua aika monta kertaa :'D♥ Mä kuulostan varmaan aika säälittävältä pikkukakaralta, mutta en mä voi sille mitään että mä niiiiin tykkään siitä ::')♥

Oiii, mun 8v pikkusisko laulaa englanniksi vaikka se ei osaa :D Mutta ihanan kuulosta :P♥ Välillä se saa raivareita ku muut nauraa sille >:'D Kohta pitäs äitin mukaan lähteä imuroimaan.. :|| Että eipä nyt muuta :)) Moimoi ja sori lyhyt 3: