Tänään en ( onneksi ! ) mokannut mtnkään :-) Mutta oli taas ihastus niin söpönä ette järkihän tässä menee ! :D♥ Se on niin söpö ku kattoo mua niin ujosti. :')

Koulussa historian tunnillla pitää tehä yksin esitelmä jostain 1900-luvulla eläneestä tunnetusta henkilöstä :P Mä teen sen Marilyn Monroesta :) Onneksi sai ite valita ! :D

Niijja meijjän enkunope sano tunnilla voi vee. Siis ihan tuon veellä alkavan sanan ihan selvällä suomenkielellä. Sillä meni hermot ku paljo kukaan ei kuunnellu sitä. Minäpä kuuntelin. d: Sitte se sano että se osaa olla ilkeä ihminen jos pitää. Se on vasta 25v, mutta saa näköjään kurin jos tarttee ! :)

Meillä oli tänään matikankoe.. Se tuntu helpolta, mutta saatto mennä kyllä kaikki väärinki :'D Matikka on varmaan ainoa aine, joka tuottaa mulle vaikeuksia.. :|

Muut lähti harjotuksiin ja minä jäin yksin kotiin =)=( Äiti raivosi ennen lähtöä että pitää siivota kaappi koska se on ihan sekasi. Vaatekaappi siis.. Ei jaksais mutta kai se pitä.. D; Oon aika laiska siivoamaan.. :'D

Tänään on tullu varmaan 10 cm lunta jo ♥ ! Minna tykkää:))

Mutta nyt mulla pitää lopettaa ku sinne siivoamaan pitäs lähteä ja mummolle tipat. ;P BYE ! :)