Tänään taas tapahtu aika ihania juttuja.. Aika samantapasta ku muinaki päivinä. :)♥ Istuin ruokalassa paikassa, jossa oli suora näköyhteys SIIHEN. Sen pää käänty montaa kertaa minun päin. =)=)=)=)♥ Kyllä se minäki vilkuilin :'))♥

Mulla oli menny matikankoe hyvin ! :) Saan siitä jonku kasin :) Mulla on matikka menny paljo paremmin ku ala-asteella :--D Olin niin ujo etten uskaltanu pyytää apua.. >:'D

Liikkatunnilla istuttiin melk. puoli tuntia ku ERÄITTEN IHMISTEN takia tuli aikamoinen riita liikkaopen kans niillä, ku niillä ei oo koskaan liikuntavaatteita ja ne räkyttää sille opelle koko ajan vastaan. :|| Se ope on ihan mukava mutta sillä meinaa aina katketa pinna niitten yhtien kans.. :s Kyllä kai te tiiätte ? Mutta suoraan sanottuna ois paljo kivenpaa ilman niitä :) Ja ne on koulukiusannu ja vapaa-ajallaki mun kaveria :( Onneksi se on loppunu♥ Mutta ne on vaan niin ärsyttäviä ja luulee omistavansa koko koulun..

Mutta nyt mä meen uimaan uimahalliin, joten see ya ! :)