Tänään taas tapahtu kaikenlaista noloa ;-D Nolasin itteni peräti 4 kertaa ihastukseni edessä ! :O Ennätys jee ♥ Mutta ei mkn. kiva ennätys

  • Menin kaverin kans portaita ylös ja hieveä ruuhka siinä. Joku poika on mun eessä ja katon sitä pitkään. Sitte  havahun että "Voi juma toi on mun ihastus!" Tuli kiire pois siitä.. :'D
  • Välitunnilla tapahtu samaantapanen juttu : Kaveri sanoo : " Sun ihastuksella on melkein samanlainen takki ku sulla". Mä vaan oon että "missä se on, missä se on?!" ja katon sen kaveria jos se ois siinä lähellä ja taas tuijotan mun ihastusta suoraan silmiin !
  • Menin mun kaverin kans ihan tarkotuksella mun ihastuksen lähelle istumaan yhen naulakon alle. Päätin sitte kurkistaa sieltä takaa että näkyykö sitä ja sielllähän se kurkkii minua ! :-D Voi että nolotti .. Tai oli se oikeastaan aika söpöä.. (;♥
  • Ja viimenen moka : Ei oikeastaan mun moka mutta kummiski. Mun kaveri sano mulle että "arvaappa kuka oli syömässä ruokalassa?" Minä sanoin että "no ?" Sitte hoksasin että mun ihastus tulee sieltä ja yritän varottaa mun kaveria koska ajattelin että se on varmasti se mun ihastus on ollu siellä syömässä. Noh, ei  se mun kaveri hoksannu sitä ja pamautti AIKA ISOON ÄÄNEEN mun ihastuksen nimen just ku se on siinä takana.. JEE♥ Se varmaan ihmetteli että mitä me siitä  puhutaan.. :'D

Että kiva ;D Mutta oli se aika söpönä taas tänää :D♥

Mutta ei enää tuosta :--D Koska muuten höpöttäsin siitä koko ajan :(♥:'D

Kävin koulun jälkeen kirjastossa ja lainasin yllätys yllätys DVD:n ! :D Sen nimi oli joku Sisareni puolesta tai joku tuontapanen :P Laitan siitä sitte arvostelun.

Mäpä mahan lähteä iltapalalle ja teen vähän jalkalihasliikkeitä ja sitte tölläämään Uusi päivä:ää ! :D

ps. taustalla soi Enrique Iglesias Cuando Me Enamoro :)) Ihan kiva ! Vaikka kieli on outoa. Jtn. Espanjaa..

Mut moimoi :>