Tänään taas ihana päivä♥ Välkällä en muuta tehnykkää ku kyyläsin SITÄ ja ei sekään vsn kavereitten mukaan ;p♥ Mutta muuten ei oikein nähty:c

Alotetttiin tnään sitä esitelmää ( Marilyn Monroe mulla ) . Tiesittekö että Marilyn teki vissiin itsemurhan ? :o Sillä ol ihuono itsetunto. Ihan yllätyin :o.

Meidän luokalle tuli pari viikkoa koulun alkamisen jälkeen uus poika, ni nyt se tänään vaan oli otettu liikuntatunnilta pois ja se menee eriin kouluun ja se on jo muuttamassa ! Kukaan ei ehtiny sanoa sille mtn.. Ja sen tyttöystävä on ihan maassa ja itki, ku se ihmetteli että missä Toni on ja sitte selvisi että se muuttaa.. Ei ehkä nähä sitä enää koskaan :/ Se oli TOSI mukava ! Sen vanhemmat ei asu täällä, mutta sillä on kotona ongelmia, ni se tuli tänne johonki perhekotiin ja sai heti paljo kavereita ja ekan tyttöystävän ja oli kaikille kiva ja sitte joutu lähtemään ihan yhtäkkiä :c Ei ehitty ees hyvästellä.. :|

Mä sain matikan kokeesta 9-. Taddataa ! Oon hyvä ;D Oon tosi happy :DD

Nyt mulla pitää mennä, sori. Ois pitäny tulla jo aikoja sitte pois :x

Pitää vielä ehtiä laittaa kamulle The Rasmuksen kokoelmalevy muistikortille ja lukea sanakokeisiin ;P.

ps. Tnään Uusi Päivä ja ihana Juuso Pekkarinen ! :D♥