Tänään sitte katoin viimesenki elokuvan neljästä :) ( Kohti suurta unelmaa ) Se oli hyvä ! ::) Ja kiva ku ei aina oo joku amerikkalainen elokuva, tässä nimittäin puhuttiin Kiinaa ! :D Mutta tietty oli suomenkielinen tekstitys ;P

Aamulla päätettiin siskojen kanssa lähteä uimaan uimahallin uimaan :> Siellä me porskuteltiin reilu tunti, mutta sitte oli pakko lähteä, ku porukkaa alko lappaamaan sinne ihan hirveästi.. :| ---------> Pieni kunta, pieni halli.

Täällä kait se sataa lunta ! ♥ Tätä mä olen odottanut :--D Tai on täällä monta monta kertaa satanu jo, mutta pysyvää ei oo VIELÄ tullu. Mutta nyt tuntuu jotenki siltä, että pysyvä tulee :DTai mistä se minä tiiiän. Porukat lähti hiihtämään, ARRGH ! Minä en kestä jos vielä pitää tämän kuun loppuun asti välttää liikuntaa . ( paitsi uintia ) Ja liikuntakiellon jälkeenkään ei vielä saa hiihtää, varmaan ens vuoden alussa VASTA  voi kokeilla.. MINÄ HALUAN HIIHTÄMÄÄN SE ON MINUN INTOHIMO! :( Mutta eikai tässä muuta voi ku varoa tätä jalkaa ja sitte hiihtämään ku jalka kestää :) En halua että tulee takapakkia jalan toipumisen kanssa, ;O

Nyt mulla on vauhti päällä. :-D Ja ilonen mieli. Taustalla soi Dancel-Clap your hands :) Just tämmönen musa saa minut hyvälle tuulelle ja tanssijalan vipattamaan :D:D Mutta nyt en valitettavasti voi tanssia.. >:( Enkä kyllä osaakkaan :'D Kävin kyllä pari kertaa showtanssissa vuos sitte, mutta ei ollu mun juttu.. :] Hiihto on! :-D Ja tottakai ihastus on samassa hiihtoseurassa ku mä niin jees♥;D

Mutta nyt ei tuu enää juttua ja kaverin kans alkaa mennä juttu pervoksi Facessa ni pakko lopettaa :D Moimoi ihanat immeiset ! <33