Mäkait se kävin tänään hiihtämässä- ilman suksia :'D Eli kävelin. Lääkäri ei suositellu että sais vielä hiihtää.. :'| Mulla piti kävellä pikkusiskon rinnalla, ku se hiihti, mutten ees perässä pysyny.. B'D

Aamulla oli taas hirvipeijjaiset, ja ofc oli hyvää lihaa ;P♥ Äiti voitti arvonnassa lihaa ja sisko villasukat 8)) Ja minä kirjotin ne arvat eli ne kuuluu oikeasti minulle ! No ei oikeasti. :-----D

Pitikait se taas kattoa Dawson's Creek niinku joka lauantai :P On se vaan niin hyvä sarja ! :) Pitää ootella että millon Joeystä ja Dawsonista tulee pari (;♥ Mä oon lukenu niitä kirjoja,  ( en oo vielä kaikkia, yks on omana ) jotka perustuu siihen sarjaan, ja niistä tulee pari jossakin vaiheessa (; Jee♥ Mutta sitte ne eroaa.. ;( Ja en sitte tiiä, että palaako ne takas yhteen, mutta viimesin kirja siitä, jonka luin, ni siinä ne taas lähenty :)

P.S. Huomenna kerron mitä iskä sai minulta♥:3

Nyt iskä huutelee saunaan, ni meenps, moi ! <33